Autor Wiadomość
piotrxx
PostWysłany: Pią 20:18, 14 Wrz 2012    Temat postu:

hhhh
taracha
PostWysłany: Czw 22:41, 11 Sty 2007    Temat postu:

cza[d/t]owe dialogi


<A> artykuł w onecie: "Tesco chce zatrudnić całe rodziny"
<B> no to wreszcie święta spędzą razem

<A> życie jest piękne!! jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne

<A> Ku......wa
<B> co się stało??
<A> 5 lat technikum, 5 lat na studiach, umiem administrować systemy Windows, Linux, unix, BeOS i podobne, znam C++, jave, PHP, znam flash, Corela, PhotoShopa, offica, w ch.....j innych
<B> I ??
<A> .........I nawet w Mc Donaldzie mnie nie chcą przyjać

<A> boże jak ona ma naj............ane, ladnie ją pop........ło, co ona robi..!!
<B> co, panna??
<C> siostra??
<D> mama??
<A> nie moja drukarka

<A> echh kiedyś dziewczyny potrafiły gotować jak ich matki .........
<B> taa, teraz potrafią pić jak ojcowie Happy

<A> jestes idiotką czy kretynką??
<B> Coooooooooo!!!????
<A> nic, tylko głośno myśle
<B> a to dobshe bo myślałam że masch cos do mnie:)

<A> gramy w literaki.... mam litery...e,e,i,o,a,h i pusty...
<B> możesz ułożyć cytat z pornola Happy

<A> jaki masz IQ
<B> 83.233.454.122

<A> wymyśliłem nową stałą matematyczną. nazywa się ęć i wynosi w przybliżeniu 1,8584073....... i za cholerę nie wiem do czego może się przydać, ale spełnia równanie: pi+ęć=5

<A> napis na grobie informatyka "Jan Kowalski.zip"

<A> jak nazywa się policjant we mgle??
<B>????
<A> dog in the fog Happy

<A> kto z was chodził po tatrach
<B> zależy po ilu??........
Antek
PostWysłany: Pią 8:04, 17 Lis 2006    Temat postu: Autentyczne texty

Autentyczne dialogi pilotów

Wieża: Żeby uniknąć hałasu, odchylcie kurs o 45 stopni w prawo.
Pilot: Jaki hałas możemy zrobić na wys. 35000 stop?
Wieża: Taki kiedy wasz 707 uderzy w tego 727, którego macie przed
sobą...

Wieża: Jesteście Airbus 320 czy 340?
Pilot: Oczywiście, ze Airbus 340.
Wieża: W takim razie niech pan będzie łaskaw włączyć przed startem
pozostałe
dwa silniki.

Pilot: Dzień dobry Bratysławo.
Wieża: Dzień dobry. Dla informacji - mówi Wiedeń.
Pilot: Wiedeń?
Wieża: Tak.
Pilot: Ale dlaczego, my chcieliśmy do Bratysławy.
Wieża: OK w takim razie przerwijcie lądowanie i skręćcie w lewo...

Pilot Alitalia, któremu piorun wyłączył pół kokpitu: "Skoro
wszystko wysiadło, nic już nie działa, wysokościomierz nic nie pokazuje...."
Po pięciu minutach nadawania odzywa się pilot innego samolotu:
"Zamknij się,
umieraj jak mężczyzna"

Pilot: Mamy mało paliwa. Pilnie prosimy o instrukcje...
Wieża: Jaka jest wasza pozycja? Nie ma was na radarze.
Pilot: Stoimy na pasie nr 2 i już całą wieczność czekamy na
cysternę.

Pilot: Prosimy o pozwolenie na start.
Wieża: Sorry, ale nie mamy waszego planu lotu, dokąd lecicie?
Pilot: Do Salzburga, jak w każdy poniedziałek...
Wieża: DZISIAJ JEST WTOREK
Pilot: No to super, czyli mamy wolne...

Wieża: Wasza wysokość i pozycja?
Pilot: Mam 180 cm wzrostu i siedzę z przodu po lewej...

Wieża: Macie dość paliwa czy nie?
Pilot: Tak.
Wieża: Tak, co?
Pilot: Tak, proszę pana.

Wieża: Podajcie oczekiwany czas przylotu.
Pilot: Wtorek by pasował...

DC-1 miał bardzo daleką drogę hamowania po wylądowaniu, z powodu
nieco za dużej prędkości przy podejściu.
Wieża San Jose: "American 751 skręć w prawo na końcu pasa,
jeśli się uda.
Jeśli nie, znajdź wyjazd "Guadeloupe" na autostradę nr
101 i skręć na światłach
w prawo, żeby zawrócić na lotnisko.



Po każdym locie, piloci linii lotniczych są zobowiązani do
wypełnienia kwestionariusza na temat problemów technicznych, napotkanych
podczas lotu.
Formularz jest następnie przekazywany mechanikom w celu dokonania
odpowiednich korekt. Odpowiedzi mechaników są wpisywane w dolnej
części kwestionariusza, by umożliwić pilotom zapoznanie się z nimi przed
następnym lotem. Nikt nigdy nie twierdził, że załogi naziemne i mechanicy są
pozbawieni poczucia humoru. Poniżej zamieszczono kilka autentycznych
przykładów podanych przez pilotów linii QUANTAS oraz odpowiedzi udzielone
przez mechaników. Przy okazji warto zauważyć, że QUANTAS jest jedyną z
wielkich linii lotniczych, która nigdy nie miała poważnego wypadku...

P = problem zgłoszony przez pilota
O = odpowiedź mechaników

P: Lewa wewnętrzna opona podwozia głównego niemal wymaga wymiany.
O: Niemal wymieniono lewą wewnętrzną oponę podwozia głównego.

P: Przebieg lotu próbnego OK. Jedynie układ automatycznego
lądowania
przyziemia bardzo
O: W tej maszynie nie zainstalowano układu automatycznego
lądowania.

P: Coś się obluzowało w kokpicie.
O: Coś umocowano w kokpicie.

P: Martwe owady na wiatrochronie.
O: Zamówiono żywe.

P: Autopilot w trybie 'utrzymaj wysokość' obniża lot 200
stóp/minutę.
O: Problem nie do odtworzenia na ziemi.

P: Ślady przecieków na prawym podwoziu głównym.
O: Ślady zatarto.

P: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.
O: Obniżono poziom DME do bardziej wiarygodnego poziomu.

P: Zaciski blokujące powodują unieruchomienie dźwigni przepustnic.
O: Właśnie po to są.

P: Układ IFF nie działa.
O: Układ IFF zawsze nie działa, kiedy jest wyłączony.

P: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest pęknięta.
O: Przypuszczalnie jest to prawda.

P: Brak silnika nr 3.
O: Silnik znaleziono na prawym skrzydle po krótkich poszukiwaniach.

P: Samolot śmiesznie reaguje na stery.
O: Samolot upomniano by przestał, latał prosto i zachowywał się
poważnie.

P: Radar mruczy.
O: Przeprogramowano radar by mówił.

P: Mysz w kokpicie.
O: Zainstalowano kota.

P: Po wyłączeniu silnika słychać jęczący odgłos.
O: Usunięto pilota z samolotu.

P: Zegar pilota nie działa.
O: Nakręcono zegar.

P: Igła ADF nr 2 szaleje.
O: Złapano i uspokojono igłę ADF nr 2.

P: Samolot się wznosi jak zmęczony.
O: Samolot wypoczął przez noc. Testy naziemne OK.

P:3 karaluchy w kuchni.
O:1 karaluch zabity, 1 ranny, 1 uciekł.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group